شرکت طرح اندیشان پویا

ساخت وبلاگ

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی چیست؟

نرم افزار ERP یا نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی، یک سیستم نرم افزاری ماژولار است که با هدف یکپارچه سازی فرایندهای اصلی کسب و کارها در یک سیستم واحد، طراحی شده است. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان در حوزه های اساسی کسب و کار، از جمله امور مالی و حسابداری، منابع انسانی، نرم افزار تولید، نرم افزار برنامه ریزی تولید، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت تولید و مدیریت زنجیره تأمین تمرکز دارد. سازمان ها بر اساس بیشترین میزان اهمیت در حوزه کسب وکار خود، هرکدام از ماژول های اصلی را انتخاب کرده و استقرار نرم افزار انجام می شود.

مزایای استفاده از نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی، مزایای زیادی برای عملیات تجاری یک سازمان دارد؛ از جمله کارایی عملیاتی برای بهبود عملکرد کلی سازمان. از طرف دیگر عملکردهای حسابداری، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت کسب و کار به میزان قابل توجهی به کمک ERP بهبود می یابند

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تامین، مدیریت جریان کالاها و خدمات است و شامل کلیه فرآیندهایی است که مواد اولیه را به محصولات نهایی تبدیل می کند که شامل ساده سازی فعالیت های طرف عرضه کسب و کار برای به حداکثر رساندن ارزش مشتری و کسب مزیت رقابتی در بازار است. نرم افزار مدیریت زنجیره تامین ترکیبی از نرم افزار و علم می باشد که تمامی عملیات واقع در زنجیره تامین شامل منبع یابی، تدارک و ذخیره سازی مواد خام؛ زمان بندی و مدیریت موجودی های در فرایند؛ و انبارسازی و توزیع محصولات نهایی را دربر می گیرد.

قابلیت های ویژه نرم افزار مدیریت زنجیره تامین

با استفاده از یک نرم افزار مناسب مدیریت زنجیره تامین، یک شرکت قادر به انجام امور زیر خواهد بود:

  • مدیریت کاراتر کل شبکه زنجیره تامین از طریق نرم افزارهای زنجیره تامین با نظارت کامل بر تمامی فعالیت های انجام گرفته
  • روان سازی و متمرکز نمودن استراتژی توزیع
  • برقراری هماهنگی در کل زنجیره تامین
  • افزایش شفافیت و ارتقای میزان همکاری در کل زنجیره تامین با استفاده از تسهیم اطلاعات باارزش
  • مینیمم سازی هزینه های ذخیره سازی و بهبود جریان های نقدی با استفاده از مدیریت بهتر سطوح موجودی

نرم افزار اتوماسیون اداری چیست ؟

نرم افزار اتوماسیون اداری به اتوماسیون فرایندهای اداری و ارتباطات سازمانی و در صورت نیاز سازمان به مدیریت فرایند های کسب و کار به اتوماتیک سازی روال ها می پردازند. کارها، درخواست ها، دستورها،مکاتبات اداری و نامه ها و در ساختار چرخهٔ کاری (Work Flow) بین پرسنل مختلف سازمان به گردش در می آید. از نرم افزار اتوماسیون اداری می توان در جهت مدیریت مکاتبات اداری، بایگانی ها، نامه ها، انواع مستندات سازمانی، کاربران، کارها و وظایف، و گردش اسناد بین آنها استفاده کرد. اتوماسیون اداری پاسخگوی نیاز بسیاری از کسب و کارها در راستای مکانیزه کردن و حذف کاغذ از فرآیندهای اداری سازمان است.

مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری

امروزه اهمیت استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری برکسی پوشیده نیست. اما به طور کلی مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری به صورت سرفصل وار شامل موارد زیر است:

  • دسترسی ساده و برخط به نامه و متعلقات آن
  • جلوگیری از گم شدن و از بین رفتن نامه ها
  • تبدیل بایگانی فیزیکی به یک بایگانی مدرن و پویا
  • وحدت رویه استانداردسازی امور مکاتبات همانند ظاهر نامه ها، روشهای شماره گذاری و دستورالعمل های ارتباطی واحدها

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار صورت های مالی

مدیران موسسه تجاری و صاحبان سرمایه نیازمند درک گسترده ای از روابط مالی بوده و حیات یک سازمان می تواند در صورت های مالی یک سازمان و تحلیل های مربوط به آن آشکار گردد و به همین دلیل اطلاعات می بایست در زمان مشخص آماده گردد تا در تصمیم گیری، مفید باشد.

تهیه صورت های مالی مهمترین و پرکاربردترین ابزار گزارش دهی به خارج از سازمان و یکی از مهمترین ابزارها در اتخاذ تصمیمات اقتصادی و ارزیابی عملکرد مالی و جریان نقدی واحد های تجاری می باشد. این اطلاعات به صورت خلاصه و استاندارد سازی شده بوده و از اطلاعات حسابداری و مالی شرکت ها طبق فرایندهای مالی استخراج شده و مبنای تولید بسیاری از شاخص های کلیدی عملکرد سازمان می باشد.

نرم افزار صورت های مالی ( استاندارد ، تجمیعی و تلفیقی) با هدف ارائه خدمات گزارشگری مالی به سازمانهای هلدینگ، شرکتها و سازمانهای دولتی، شرکتهای بورسی و سازمانهای با بیش از یک شعبه تهیه و تولید شده است.

امکانات نرم افزار صورت های مالی

  • امکان تعریف ساختار ترازنامه
  • امکان تعریف ساختار سود و زیان
  • امکان تعریف ساختار صورت سود و زیان جامع
  • امکان ثبت یادداشت های پیوست صورت های مالی
  • تهیه صورت های مالی بر اساس اطلاعات سیستم حسابداری
  • قابلیت اتصال به سایر نرم افزارهای حسابداری برای دریافت اطلاعات
  • امکان ثبت اطلاعات آماری پرسنل هر شرکت اعم از رده سنی، مدرک تحصیلی ، جنسیت

مزایای نرم افزار صورت های مالی

  • کاهش خطاهای انسانی و افزایش قابلیت اطمینان
  • تسریع در تهیه صورت های مالی و کاهش هزینه
  • تهیه صورت های مالی میان دوره ای

یکی دیگر از مزایای نرم افزار تهیه صورت های مالی، امکان معرفی الگویی کارآمد برای ایجاد صورت های مالی است. از این الگوی به دست آمده می توان در جهت تهیه سریع و دقیق این گونه گزارش ها در سازمان ها و واحدهای تجاری یاری گرفت.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

امروزه دو تعریف مجزا از مدیریت منابع انسانی وجود دارد. اولین تعریف به استخدام پرسنل، دریافت اطلاعات اولیه از وی، حفظ او در سازمان و مدیریت پرداختی های لازم به نیروی کار را شامل می شود. اما دومین تعریف به جایگذاری درست پرسنل استخدام شده در موقعیت های درست، ایجاد تعامل بین مدیران و کارکنان و نظارت بر عملکرد کارکنان دلالت دارد. دسترسی به سیستم محاسبه دقیق حقوق و دستمزد کارکنان، سازگاری با تغییر قوانین هرساله استخدامی و تعریف پرتال پرسنلی جامع که امکان مشاهده و رفع ابهامات محاسبات کارکرد را برای کارکنان فراهم آورد، از نیازهای اصلی واحد منابع انسانی سازمان ها است. نرم افزار مدیریت منابع انسانی به عنوان راهکار رفع نیاز سیستم منابع انسانی باید بتواند از مرحله جذب و به کار گیری تا توسعه پرسنل را به صورت یکپارچه مدیریت کند.

نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی، ابزارهایی هستند که به کمک آن ها می توان نیروی انسانی شاغل در یک سازمان را به صورت هدفمند و در جهت افزایش عملکرد سازمان مدیریت نمود. این سیستم منابع انسانی بستری است که کارکنان بدون داشتن استرس و نگرانی از آینده شغلی می توانند استعداد خود را نشان دهند. در ضمن کارفرمایان نیز می توانند سرمایه انسانی خود را در جهت ارتقا درآمد شرکت ساماندهی نمایند.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

ویژگی های نرم افزار مدیریت منابع انسانی

  • قابلیت صدور احکام پرسنلی
  • قابلیت صدور فیش های گروهی
  • امکان تهیه دیسکت بیمه، بانک و مالیات
  • حفظ سوابق اطلاعاتی پرسنل
  • نمایش اطلاعات،وضعیت حکمی،حقوقی

نرم افزار BOM

درخت محصول یا BOM که کوتاه شد عبارت Bill Of Materials سندی است که تمام المان های ضروری برای انجام یک فرآیند تولید را تعریف می کند. به طور کلی، درخت محصول در مراحل طراحی، ساخت و مونتاژ محصول نقش دارد. در اغلب موارد BOM لیست مواد و قطعاتی را که نشان دهنده اجزا تشکیل دهنده محصول است نمایش می دهد که شامل کلیه اجزا محصول ، ترتیب ساخت و تعداد هر یک از اجزا برای ساخت یک واحد محصول است . درخت محصول عموما به شکل چارت درختی نمایش داده می شود که در بالاترین قسمت آن محصول نهایی و در پایین ترین بخش آن اجزا و مواد اولیه تشکیل دهنده آن دیده می شوند. برای تولید هر محصول یا قطعه ای باید از نرم افزار BOM استفاده کرد. همانطور که در بالاتر گفتیم این نرم افزار اطلاعات دقیقی از یک محصول به ما می دهد که می توانیم تجزیه و تحلیل دقیقی برای هر محصول انجام دهیم.

نرم افزار BOM چه کمکی به شرکت ها می کند؟

  • برنامه ریزی برای خرید مواد خام
  • کمک به تعیین دقیق هزینه ها
  • اجتانب از انباشت بیش از حد کالا یا کمبود آن در انبار
  • شناسایی و به حداقل رساندن خطاها

یک BOM دقیق و برنامه ریزی شده، تامین مناسب خطوط تولید را تضمین می کند. علاوه بر این BOM کمک می کند انبارها خود را با چرخه های تولید وفق دهند. برای اطمینان از هماهنگی زنجیره تامین، اولین قدم برای هر تولید کننده ای تهیه درخت محصول است.

نرم افزار مدیریت انبارداری

در کسب و کارهای مختلف برای تصمیم گیری درباره ی چگونگی تخصیص منابع در فرآیند تولید و فروش کالا، نیازمند آگاهی دقیق از اطلاعات و موجودی انبار است. ارتباط نزدیک میان سیستم های انبار، تولید و فروش از اهمیت خاصی برخوردار است، بناراین تفاوتی بین فروشگاه کوچک یا یک تولیدی بزرگ نمی باشد بلکه انبارداری برای هر یک مهم می باشد. در نتیجه شرکت طرح اندیشان برای حل مشکلات انباداری و کمک و آسان نمودن مشاغل انباری، نرم افزار مدیریت انبارداری را برای متقاضیان این نرم افزار ارائه می نمایید.

منحصر به فرد ترین ویژگی نرم افزار مدیریت انبار با سایر نرم افزارهای انبارداری را می توان در قدرت طراحی کدینگ کالا و نحوه ارتباط دهی آن با ساختار حسابداری مالی دانست . نرم افزار انبارداری در بخش مربوط به طراحی کدینگ کالا به ابزاری بدون محدودیت در لایه بندی و تعداد کاراکتر متصل می باشد.

مزایای استفاده از نرم افزار انبارداری

  • چاپ رسید ها و حواله ها
  • چاپ درخواست های ورود و خروج
  • انجام عملیات انبارگردانی میان دوره ای
  • تنظیم عملیات انبارگردانی به دو روش
  • مقایسه موجودی، دو شمارش کامل
  • تعریف انبارهای مختلف بدون محدودیت
  • طبقه بندی گروه بندی کالاها از دیدگاه انبار
  • طبقه بندی کالاها و خصوصیات مربوط به آن ها

نرم افزار مدیریت انبارداری

کاربردهای نرم افزار حسابداری انبار

نرم افزار حسابداری انبار، کارایی و بهره وری انبارداری شما را حداکثر خواهد کرد. الزام وجود نرم افزار انبار در کسب و کارهایی که با کالا سر و کار دارند بدیهی است و برخی از قابلیت های خاص منظوره که خصوصا در کسب و کارهای خاص کاربرد دارند نرم افزار انبار را کاربرد پذیرتر کرده است. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق سریال کالا و بارکد خوان می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، حساب ها، انبارها، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند) و خدمات را تعریف کرد.

ویژگی های نرم افزار حسابداری انبار

امکان پیاده سازی روال گردش کار برای درخواست کالای هر سازمان، امکان اسکن و پیوست فاکتور در زمان ثبت رسید قبض انبار، امکان ثبت تاریخ انقضا برای کالاهای فاسد شدنی و ارسال یادآوری برای کاربر، امکان عودت کالا به انبار و ثبت رسید برگشت از مصرف و گزارش کنترل موجودی بر اساس یک انبار یا تمامی انبارها و پیشنهاد سفارش خرید کالاها بر اساس موجودی و نقطه سفارش از مزایای نرم افزار حسابداری انبار به شمار میآیند.

شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : برنامه ریزی منابع سازمانی, نرم افزار صورت های مالی, نرم افزار مدیریت انبارداری, نرم افزار مدیریت زنجیره تامین, نرم افزار منابع انسانی, نرم افزار BOM, نرم افزار اتوماسیون اداری, نرم افزار حسابداری انبار, نرم افزار انبارداری, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 128 تاريخ : شنبه 17 دی 1401 ساعت: 19:34

نرم افزار حسابداری

مدیران مالی هر سازمانی موظفند در فواصل زمانی مختلف گزارشهای مالی و مدیریتی را به شکل دقیق برای ذی نفعان مختلف ارسال کنند. از آنجا که محاسبات ذهنی انسان با خطا و اشتباه همراه است، بنابراین معمولا ابزارهای مختلفی به کمک مدیران میآیند که مهم ترین آنها نرم افزار حسابداری مالی است.
این روزها دیگر استفاده از نرم افزار حسابداری یک پدیده رایج در مدیریت مالی کسب وکارها شده است. این مسئله به قدری رایج شده است که یکی از مهمترین دغدغه های همه مدیران مالی، به فراخور کسب وکار تحت مدیریت خود، پیدا کردن بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی یا فروشگاهی است.

استفاده از نرم افزار حسابداری و کاربردهای خوب آن به شما کمک می کند تا مشکلات گذشته و قدیمی را کنار بگذارید و به راحتی با یک نرم افزار ساده کامپیوتری به اسناد، گزارشات و هر آنچه برای پیشبرد کسب و کار خود لازم دارید دست پیدا کنید.

تاثیر نرم افزار حسابداری در یک کسب و کار

  • افزایش بهرهوری
  • حذف خطاهای انسانی
  • ارتقاء امنیت دادهها
  • انجام اتوماتیک و خودکار حساب کتاب
  • افزایش سرعت روند انجام کارها
  • پر کردن فرمهای مالیات
  • به دست آوردن تاریخچه مالی
  • کاهش هزینه های نیروی انسانی

نرم افزار حسابداری

انواع نرم افزار های حسابداری

نرم افزار حسابداری از ماژولها یا سیستمهای مختلفی تشکیل میشوند که در کنار هم یک نرمافزار جامع مالی را تشکیل میدهند. اینکه کدام نوع از آن برای کسبوکار ما مناسب است به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله اینکه کسبوکار مورد نظر در چه زمینهای فعالیت میکند و از آن مهمتر نیاز نرمافزاری آن چیست.

جهت دریافت دمو و اطلاع از قیمت نرم افزار حسابداری به سایت پویا سافت مراجعه نمایید.

نرم افزار انبار تعدادی

انبار درحوزه اقتصاد جهان ارزش و اهمیت بسزایی دارد و با توجه به گستردگی تولید در بازارها و اینکه حجم وسیعی از دارایی های سازمان ها در انبار انباشته شده است ، باید بدانیم انبارداری چیست که دلیلی برای مدیریت صحیح انبار محسوب می شود.
انبارداری و حسابداری انبار به عنوان بخشی از چرخه بنگاه های اقتصادی بزرگ وکوچک ، مسئولیت ذخیره و نگهداری کالا را برای تولید و مصرف و تامین دارد. انبارداری عبارت است از کلیه فعالیت های مربوط به آماده کردن ، حفظ کردن و تحویل گرفتن و توزیع نمودن مواد و کالاهای مورد نیاز سازمان در زمان مناسب ، قیمت و شرایط مناسب.

نرم افزار انبارداری که به آن سیستم مدیریت انبار (WMS) نیز گفته میشود، یک برنامه نرم افزاری است که به کنترل و مدیریت عملیات روزمره در یک انبار کمک میکند. نرم افزار WMS برداشت و ارسال سفارشات را بهینه میکند.

اهمیت استفاده از نرم افزار انبار تعدادی

  • کنترل و مدیریت موجودی
  • بهروری شرکت
  • یکپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش
  • کنترل موجودی منفی کالاها

نرم افزار انبار تعدادی

نرم افزار وصول و مطالبات

مدیریت و نظارت بر وصول مطالبات همیشه یکی از کارهای سخت رایجی است که اکثر سازمانها با آن روبه رو هستند. نرم افزار وصول و مطالبات پویا سافت میتواند در زمینه کاهش مطالبات معوق و پیگیری پروندههای معوق و چک های برگشتی و در نتیجه کاهش هزینههای زیاد پیگیری، کمک شایانی نماید. با تهیه این نرم افزار زمینه کنترل و نظارت بر روی وصول مطالبات فراهم میشود و در نتیجه سرعت پیگیری و نظارت بر وصول مطالبات افزایش یافته و در بکارگیری نیروی انسانی صرفه جویی می شود.

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار وصول و مطالبات

  • تعریف سازمان ها و مشتریان دارای بدهی
  • گروه بندی سازمان ها و مشتریان دارای بدهی
  • ثبت مطالبات به تفکیک سازمان ها و مشتریان
  • گزارش مطالبات سازمانی به تفکیک سازمان ها و مشتریان
  • گزارش مطالبات سازمانی به تفکیک وضعیت مطالبات سازمان ها و مشتریان
  • گزارش چک های برگشتی به تفکیک سازمان ها و مشتریان

نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی مخفف شده از 3 کلمه: سازمانهای بزرگ ( Enterprise)، منابع (Resource) و برنامهریزی (Planning) میباشد. نرم افزارهای برنامه ریزی منابع سازمانی، سامانههایی هستند که تمامی منابع یک سازمان را مدیریت میکنند. یکپارچگی و فرایند محور بودن در این سامانه ها از نقاط بارز و مهم تلقی میگردد؛ همچنین این سیستم ها شرایط و امکانات لازم جهت برنامهریزی و استفاده بهینه از منابع سازمان را فراهم میکنند.
بنابراین اگر بخواهیم نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی را به زبانی ساده تعریف کنیم، میتوان گفت که نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی یک بسته نرمافزاری استاندارد بصورت جامع و ماژولار است.

نرم افزار ERPشامل ماژولهای آماده و یکپارچه ای است که با توجه به بهترین راهکارهای به دست آمده در صنایع یکسان با سازمان شما از پیش آماده و مهندسی شده است که پس از طی مراحل اولیه پیادهسازی با توجه به کسب و کار شما قابل پیکره بندی و سفارشیسازی میباشد.

چرا به نرم افزار ERP نیاز داریم؟

  • برای کاهش هزینه و منابع زیادی که صرف نظارت و مانیتورینگ میکنید.
  • نبود یکپارچگی بین واحدهای سازمان
  • نداشتن اطلاعات کامل درباره منابع مبنی بر تصمیم گیری قاطع
  • زمانی که گردش کار شما به پیشرفت کسب وکارتان کمکی نمیکند
  • زمانی که کیفیت ارائه خدمات شما به مشتری کاهش یافته است

نرم افزار های برنامه ریزی منابع انسانی

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد پویا سیستمی کاربردی و تحت وب برای محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل، محاسبه و دریافت لیست بیمه کارکنان، ارائه لیست مالیات حقوق پرسنل و ... است. انعطاف پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته، سبب شده است تا بتوانیم سیستمی با کیفیت و پویا برای مدیریت منابع انسانی ارائه دهیم.
نرم افزاری با طراحی عالی و محاسباتی دقیق

راحتی کاربران در استفاده از نرم افزار و اطمینان به محاسبات آن ، همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است، با توجه به این موضوع در طراحی محیط نرم افزار حقوق و دستمزد پویا نهایت دقت و سلیقه به کار گرفته شده است تا در کنار قابلیت های فراوان و دقت در محاسبات، کار کردن با آن خسته کننده نباشد و کاربران به آسانی از قابلیتهای آن استفاده نمایند.

سایر امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد

  • تخصیص وامهای متعدد به پرسنل و کسر اقساط به صورت خودکار از پرسنل تا زمان اتمام یا زودتر از موعد.
  • امکان تعیین نرخ ماموریت دلخواه در حکم حقوقی
  • محاسبه مالیات حقوق قراردادی شغل دوم و مشاورهای بدون در نظر گرفتن معافیت مالیاتی
  • چاپ قرارداد وزارت کار مطابق آخرین فرمت ارائه شده وزارت کار با امکان اضافه نمودن بندهای دلخواه یا حذف و اصلاح بندهای موجود در قرارداد
  • انتخاب / عدم انتخاب پرسنل در فهرست جهت ساخت دیسکت و چاپ پرداخت به بانک
  • تعریف متعدد نرخ های پورسانت حقوق و محاسبه پورسانت با توجه به نرخهای تعریف شده
  • توسط نرم افزار صورت های مالی پویا تولید می شود را پرینت گرفته و به استفاده کنندگان صورت مالی ارائه دهند.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار صورت های مالی

سازمان ها باید از سیستمی انعطاف پذیر برای ایجاد تغییرات و ثبتهای جدید صورت های مالی استفاده کنند، که در هنگام تغییرات ثبتهای حسابداری، مشکلی در فرایند حسابداری آنها به وجود نیاید. نرم افزار صورت های مالی پویا با امکان تعریف ساختارهای صورت های مالی ازجمله صورت سود و زیان، ترازنامه، صورت سود و زیان جامع، صورت جریان وجوه نقد و گزارشات صورت های مالی بر اساس تنظیمات دلخواه را به مدیران ارائه مینماید.

امکانات نرم افزار مالی

  • تهیه صورت های مالی در محیط نرم افزار
  • تعریف دورههای گزارشگری مختلف برای تهیه ی صورتهای مالی در طول یک سال مالی
  • جمع آوری مستقیم اطلاعات از سیستمهای دیگر
  • تهیه ی یادداشتهای پیوست صورتهای مالی با فرمتهای ساده و ماتریسی
  • تهیه ی صورت های مالی اساسی بر مبنای یادداشتهای پیوست صورتهای مالی
  • پوششدهی صورت های مالی صنایع و استانداردهای مختلف
  • ثبت اسناد تعدیل طبقه بندی و تهاتر حسابها
  • تجدید ارائه ی اقلام گزارش شده در دوره های قبل با استفاده از اسناد تعدیل سنواتی
  • ارایه اقلام مقایسهای صورت های مالی
شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری,نرم افزار حسابداری مالی,نرم افزار حسابداری انبار,نرم افزار حسابداری دولتی,نرم افزار حسابداری فروش,نرم افزار انبار تعدادی,نرم افزار انبارداری,نرم افزار وصول و مطالبات,نرم افزار برنامه ریزی منابع انسانی,نرم افزار حقوق و دستمزد,نرم افزار صورت های مالی, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 119 تاريخ : شنبه 10 دی 1401 ساعت: 20:09

مزایای نرم افزار وصول و مطالبات

  • تعیین تکلیف بدهکاران به سازمان و تخصیص جریان وصول به مأمورین وصول
  • آمار و لیست پروندههای وصول در دست اقدام
  • شناسایی هزینههای وصول و ثبت سند مالی آن
  • اتصال و یکپارچگی با سیستم حسابداری سیاق

نرم افزار وصول و مطالبات

چرا باید از نرم افزار وصول و مطالبات استفاده کنیم ؟

مدیریت و نظارت بر وصول مطالبات همواره یکی از مشکلات بسیار رایجی است که اکثر سازمانها با آن روبهرو هستند. نرم افزار وصول و مطالبات پویا امکان مدیریت راهکارهای لازم بابت پیگیری و جمعآوری مطالبات سازمان را به بهترین شکل فراهم میسازد.راهکار مدیریت وصول مطالبات، تسهیلات لازم را برای وصول به موقع مطالبات از مشتریان فراهم میکند. کنترلهای لازم برای دریافت چک از مشتریان برای پیشگیری از عدم وصول اسناد ایجاد میکند. افزونبراین؛ میتوان بر اقلام دریافتی از مشتریان را که در ازای اسناد وصول نشده است، ردیابی و گزارشگیری کرد.

خرید نرم افزار خرید و تدارکات

خرید و تدارکات یکی از بخش های مهم هر شرکت دولتی یا خصوصی است که وظیفه آن تهیه کالا و خدمات مورد نیاز سازمان است و همواره باید در تعامل دائم با بخش های مالی، انبار، پرسنلی، تولید، نگهداری و تعمیرات و باشد.عدم استعلام کالا، عدم امتیاز بندی و تعریف تامین کنندگان و ردیابی عملیات از مشکلاتی می باشد که بخش خرید در شرکت ها با آنها مواجه هستند. برای رفع این نوع مشکلات لازم است که مدیران از نرم افزاری قدرتمند جهت صدور اسناد درخواست خرید و تدارکات، تعریف فرآیند ها و رهگیری محصولات استفاده کنند.
نرم افزار خرید و تدارکات پویا امکان مدیریت کلیه فرایندهای خرید، از مرحله درخواست تا خرید و تحویل به انبار را فراهم میسازد. مدیریت دستور خرید و چگونگی استعلامهای خرید از وظایف مهم این نرم افزار میباشد.

استفاده از نرم افزار خرید و تدارکات چه نتایجی را به همراه خواهد داشت؟

  1. افزایش میزان بهره وری سازمان
  2. امکان داشتن مدیریتی بهتر در فرآیند خرید
  3. امکان مدیریت و کنترل هزینه ها و صرفه جویی در منابع سازمان

برنامه ریزی منابع سازمانی چیست؟

ERP یک بسته نرم افزاری کاربردی درون سازمانی، جامع و سازمان نگر، ماژولار، استاندارد و شامل یک مجموعه از ماژولهای یکپارچه، آماده راه اندازی، از پیش طراحی شده و از پیش مهندسی شده ولی قابل تنظیم و پیکربندی بر اساس نیازهای پویای سازمانها است. این راه حل کاملاً انعطاف پذیر، فرآیندگرا و اطلاعات محور بوده و شامل کلیه فعالیتها و فرآیندهای اصلی و مؤثر در ایجاد ارزش افزوده سازمان است.

برنامه ریزی منابع سازمانی از دسته نرم افزارهای مدیریت کسب و کار” میباشد که از چند برنامه تشکیل شده است و به سازمان ها این توانایی را میبخشد که دادههایفعالیتهای مختلف کسب و کار خود را جمع آوری، نگهداری، مدیریت و تفسیر نماید.راهکار جامع برنامه ریزی منابع سازمانی (Enterprise Resource Planning) و یا بهاختصار ERP (ای آر پی) شامل طیف وسیعی از فعالیتها میشود. که از طریق سامان دادن تمام دادهها و فرآیندهای یک سازمان در یک راهکار واحد و با ایجاد بانک اطلاعاتی منظم، پیوسته و دقیق به بهبود عملکرد سازمان منجر میشود.

مزایای پیاده سازی سیستم ERP

  • کاهش زمان انجام سفارش
  • گسترش کسبوکار
  • رضایت بیشتر مشتری
  • بهبود عملکرد فروشنده
  • افزایش میزان فروش
  • کاهش کار در جریان

افزایش بهره وری منابع

سیستمهای برنامهریزی منابع سازمانی بهرهوری و کارآمدی سازمان را از چند جهت بهبود میبخشند. این سیستمها با یکپارچه کردن اطلاعات مالی در یک سیستم، فرایند گزارشدهی مالی سازمان را منسجم و یکنواخت میکنند. همچنین مدیریت سفارش را یکپارچه میکنند که سفارشگیری، تولید، انبارداری، حسابداری و توزیع را به فرایندی سادهتر و کمتر در معرض خطا تبدیل میکند.

نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی

نرم افزار انبارداری

امروزه انبار و انبارداری از مهمترین بخشهای یک سازمان و یا شرکت تولید و توزیع هستند، زیرا بخش بزرگی از داراییهای سازمانها در موجودیهای انبار آنها نگهداری می شود. نحوه نگهداری موجودی کالاهای انبار در محلهای امن باید به صورت منظم باشد که دسترسی به آن در مواقع لزوم به آسانی ممکن باشد.یک انباردار با تجربه باید به صورت مستمر به نوع و مقدار مواد، حداقل و حداکثر موجودی هر یک از اقلام و همچنین نقطه سفارش مواد توجه و دقت نماید. البته مدیریت انبارداری سخت و هزینهبر است و هر شرکت یا سازمانی به دنبال کاهش هزینه های انبارداری خود است تا بتواند کارایی و سود شرکت را افزایش دهد.

بنابراین بهترین گزینه موردنظر برای مدیران سازمان ها و شرکتها، انتخاب و خرید یک نرم افزار انبارداری کاربردی می باشد، تا بتوانند از همه اطلاعات انبارها شامل موجودی کل ، تعداد کالا ها، برند کالاها، زمان ورود و خروج کالاها از انبار اطلاع داشته باشند.استفاده از نرم افزارانبارداری باعث سهولت در تحویل و توزیع، دریافت و تحویل گرفتن با کمترین وقت و نیروی مورد نیاز می شود. همچنین رساندن اجناس و کالاهای مورد نیاز بخشهای مختلف و یا خریداران به آنها در کمترین زمان ممکن براساس مدارک و ضوابط قانونی با مدیریت انبار انجام می گردد.

نرم افزار انبارداری

کابردهای نرم افزار حقوق و دستمزد

بدون شک یکی از مهمترین دارایی های هر شرکت، سازمان و موسسه پرسنل آن می باشند از این رو محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، دقت در انجام محاسبات، پرداخت به موقع و پاسخ دهی مناسب به سازمانهای قانونی از قبیل بیمه و مالیات به یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و حسابداران می باشد.
نرم افزار حقوق و دستمزد پویا سافت ثمره تحقیق و توسعه چندین ساله در حوزه حقوق و دستمزد می باشد زیربنای این نرم افزار در عین سادگی اما قدرتمند و قابل اعتماد بودن طراحی شده است. تیم توسعه نرم افزار طرح اندیشان پویا سافت با آشنایی کامل به نیازهای مدیران و حسابداران با افتخار اقدام به طراحی، توسعه و معرفی نرم افزار جامع حقوق ودستمزد نموده تا امکان پیادهسازی هر گونه قوانین حقوق و دستمزد را برای کاربران خود فراهم آورد.

نقش مدیریت منابع انسانی در سازمان چیست؟

مدیریت منابع انسانی نقشی اساسی در موفقیت شرکت دارد و برای همه کسب و کارها چه کوچک و چه بزرگ ضروری است. بر هیچ کس پوشیده نیست که وجود نیروی کار برای موفقیت هر سازمانی ضروری است. در دنیای اقتصاد امروز مخصوصا بعد از بحران کرونا، مديريت منابع انساني بسیار چالش برانگیز و متفاوت شده است.

مدیریت منابع انسانی، رویکردی استراتژیک و جامع برای مدیریت افراد است که کلیه مسائل مربوط به افراد در یک سازمان را مدیریت می کند. این رویکرد شامل پاداش و مزایا، استخدام، مدیریت عملکرد، توسعه سازمان، ایمنی، تندرستی، انگیزه کارکنان، ارتباطات، سیاستگذاری و آموزش است که البته صرفا محدود به موارد ذکر شده نیست.

اصولاً در هر سازمان مدیریت منابع انسانی با اهداف خاصی دنبال میشود. یک واحد منابع انسانی میتواند با تأمین و حفظ کارکنان مولد به سازمان کمک و آن را به سمت هدف اصلی هدایت کند. از مهارتها و تواناییهای کارمندان به شکل مؤثر استفاده کند. از آموزشهای مناسب کارمندان در حوزه فعالیتشان اطمینان حاصل کند. شرایط را برای ایجاد و حفظ انگیزه کارکنان و جلب رضایت آنها از فرصتهای برابر برای پیشرفت فراهم کند. به گونهای که تمامی کارمندان بهترین تلاششان را در کارشان سهیم کنند

تاثیرات مدیریت منابع انسانی بر کسب و کار ها

  1. حفظ کیفیت زندگی کاری منابع انسانی
  2. افزایش بهره وری و در نتیجه سودآوری کسب و کار
  3. پرورش کارکنانی منعطف و سازگار با تغییرات
  4. ایجاد تعادل در استخدام و اخراج منابع انسانی
  5. حفظ کارکنان و ایجاد انگیزه در آن ها برای دستیابی به اهداف شرکت
  6. تشخیص میزان شایستگی کارکنان
  7. حل تعارضات بین منابع انسانی و ایجاد آرامش
  8. حفظ کسب و کار در بازار رقابتی
  9. بهبود تصویر شرکت در ذهن افراد جامعه
  10. ایجاد حس تعلق و روحیه تیمی در کارمند
شرکت طرح اندیشان پویا...
ما را در سایت شرکت طرح اندیشان پویا دنبال می کنید

برچسب : نرم افزارانبارداری, نرم افزار خرید و تدارکات, نرم افزار حسابداری انبار, نرم افزار حقوق و دستمزد, نرم وصول و مطالبات, نرم افزار مدیریت منابع انسانی, نرم افزار حسابداری, نویسنده : زهرا روزگر بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 4 دی 1401 ساعت: 13:56